Nu finns dom nya resultaten från söndagens bergakungen uppe :)
Det var en kille med i söndags som det står Andreas T på protokollet vad står T för.
ses och hörs :D
Bergakungen
(19 inlägg) (8 röster)-
Postad för 3 months sedan #
-
Tjena Abbe, jag skulle tro att det är Andreas Thörnkvist. Calle Fredin pratade om att han skulle försöka få med honom upp till banan igår.
Postad för 3 months sedan # -
Stämmer bra, jag gick med Andreas Törnqvist igår!
Lite snett är också rätt...Postad för 3 months sedan # -
Okej tackar jag fixar det :)
53 av Niemi, men vad då? 6 puttmissar? Det börjar banne mig bli bra ändå Henrik och jag ser med spänning fram emot den dag då du börjar putta bra också! Det lär bli häftigt för jag vet att den dagen kommer.
Abbe, jag vet att du ibland är lite för hård mot dig själv men du jobbar på bra nu med både hemsidan och resultatrapporteringen för Bergakungen! Då får du inte kalla dig själv för "Albert Sölin"!
Tryckfelsnisse :) såja nu har jag rätt efternamn :)
Trots regn och dåligt discgolfväder så var vi 9st på plats på banan för bergakungen.
Juniorerna orkade inte gå klart hela rundan men vi var 5st som kämpade sig igenom :)
Resultaten är uppdaterade.Postad för 3 months sedan # -
En 60-runda av Micke L, det var inte dåligt, börjar likna något nu. Bravo. Bara tre kast efter bröderna Grundström är alltid ett kvalitetstecken.
Calle på 54 är också smarrigt.
Tack Stefan.Det går åt rätt håll nu.Känns bra att veta att man kan./Micke
Jag vill spela Bergakung på söndag och hoppas att flera SM-odeltagare gör gemensam sak.
Postad för 1 month sedan # -
Jag å Tobias e med om inget oplanerat inträffar./Micke
Så har då något oplanerat inträffat, vilket resulterat i ett stukat långfinger. Jag återkommer på lördag med besked om hur det blir med Bergakungdeltagande nu på söndag, då jag provkastat på allvar. Till dess blir det stödförband och vila (_inte_, för det är brått med renoveringen)
Ingen Bergakung för mig i morgon :-( Fortfarande är långfingret dubbelt så tjockt som sina kompisar så jag får satsa på söndag om fjorton dagar istället.
Nästa söndag tänkte jag spela Rudan Open.Postad för 4 weeks sedan # -
Jag råkade visst få med mig protokollet hem från gårdagens Bergakung.
Kan någon vänlig administrativ själ få in dessa resultat:John P 71
Oskar P 70
Kekke 74Postad för 2 weeks sedan # -
Såja nu finns dom två senaste gångerna med på Bergakungen.
Postad för 1 week sedan # -
Såja nu har jag lagt upp dom nya resultaten.
Sedan har jag gjort en sida för juniorerna Bergaprinsen :)
Ska jag ta bort resultaten från juniorerna i Bergakungen ??Postad för 6 days sedan # -
Familjen Persson går från klarhet till klarhet, förra veckan Pappa Persson med ett snyggt nytt pers (58!!!), men vad hände denna vecka?
Och nu Oskar som dräpte till med 68 och jag undrar om detta inte är nytt rekord för honom? Hur som helst, 68 är bra, kul.
Jag gick med Johannes som spelade bra också och satte nytt pers på 71, även om det var nära att Du slarvade bort det på sista Johannes? Annars visade du upp fin koncentration, fortsätt så!
Postad för 5 days sedan # -
Jepp, Nytt pers på Oskar.
Själv ska jag ägna veckan åt att glömma gårdagen och ser fram emot Järva på Lördag.Jag roade mig med att räkna ut att om Usain Bolt var lika svängig i sin sport som jag är i discgolf, så skulle han springa 100m på 9,7 sek ena dagen för att sen komma i mål på 12,7 nästa gång!
Postad för 4 days sedan # -
hahaha, den var bra John, det var lite det jag fikade efter...men det visar samtidigt på hur komplex vår sport är. Frågan är om någon kan uppvisa en stabilitet där man hela tiden ligger 1-3 kast över sitt pers? Det tror inte jag.
Postad för 4 days sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.