Glöm inte att nu på lördag (den 19/2) börjar vi 18:30 alla andra lördagar är de kl 18
Inomhus aktiviteter
(59 inlägg) (10 röster)-
Postad för 1 year sedan #
-
John och Oskar kommer på Lördag
Postad för 1 year sedan # -
Kan tyvärr inte nu på lördag:(
Sorry, ändrade planer. Jag drar till Vättern imorgon på en långfärdsskridskotur och hinner nog inte hem i tid /John
Jag kommer
Jag måste säga det, att det var ännu roligare i kväll. Liret börjar bli bra och då blir Ultimate nästan roligare än innebandy.
Tag chansen att vara med. Mycket talar för att vi försöker få en permanent tid till hösten, för det går dessutom grymt bra att driva och putta i Hacksta och det tror jag är ett måste om det blir ytterligare en sådan här vinter!
Kom och va med, detta är grymt kul.
vill bara tala om hur jävla trevligt vi har i Hackstahallen på lördagkvällarna.Körde till 21.00 i lördags,1,5 timme ultimate.lite snack å vila, sen olika puttstationer,med lite putt/inspelnings varianter,och självklart en prestigeladdad tävling som avslut.Så ni som inte har vart med ta chansen på lördag igen kl 18.00 så kör vi igen./Micke
Jag kör på lördag, vilka är med?
Känner mig rätt själv skriven så ja kommer. På min mig så ska ja ta era mailadresser så ja kan lägga upp ett konto på boka.se
Jag å Tobbe kommer alla gåmger. Tror jag.=) /Micke
Tveksamt att vi kommer på Lördag
Oskar har legat sjuk hela veckan
/JohnPostad för 1 year sedan # -
Jag tror inte att jag orkar med ultimate på lördagskvällen:(
Men den som är med på vintertouren hela lördag, kastar ultimate ett par timmar på kvällen och dessutom deltar på årsmötet på söndagen är värd respekt. Kanske något pris;)Hoppas iaf att några Åkersbergare dyker upp på vintertouren som imorgon kommer till Åkersberga.
Jag kommer.
MatsPostad för 1 year sedan # -
Någon som har en extra ching korg att ta med tills ikväll??
Kommer inte 5 mars. Och inte 12:e. Kanske 26 mars...
Jag dyker upp som vanligt. Tobbe hänger på oxå.
Jag spelar ikväll (om det verkar vara tillräckligt många anmälda)
MatsPostad för 1 year sedan # -
Jag kommer också (om jag hittar dit).
Jag kommer, Patrik U, sedan tror jag Danne, joje, Micke, Tobbe och Abbe samt Stefan kommer. Har inte hört något annat. Har tyvärr inte hunnit med att lägga upp oss på Boka.se men ska försöka fixa de tills nästa gång.
@ Henke: Hacksta Hallen ligger på Bergavägen ovanför kyrkigt centrum vid Hacksta skolan. Ring om du inte hittar
Har tyvärr blivit en miss i min planering ja kan inte spela på lördag. Någon som ska dit som kan ta korg, nyckel och discarna?
Hej alla, nu har vi startat upp Bokat.se
Om det är någon av de intresserade som ännu ej fått ett e-postmeddelande från bokat.se vänligen meddela detta till mig så lägger jag in dig.
Mvh
StefanPostad för 1 year sedan # -
Stefan har nu nycklarna, discarna och korgen. Ha de så roligt i morgon och inga fler sträckningar nu bara...
Om jag inte har helt fel så är det ultimate nu på Lör 26. Om det är så , Kommer det någon??? Jag å Tobbe tänkte försöka va med./ Nicke
Ja kommer.
@ micke:
Är inte du med i Boka.se? I såfall ska vi lägga med dig i de. Kolla mailen och se om du fått något mail från boka.se och där ska du klicka i att du kommer sedan kan du se vilka som tackat ja och kommer på lör.Postad för 1 year sedan # -
Oskar och jag kommer.
Förra gången kom det mail från Boka.se via Stefan.
Sen dess har inte jag fått något... /JohnPostad för 1 year sedan # -
Säger som John. Fick ett från Stefan förra gången men inte nu.
Steady boys det kommer.
Kollade på boka.se men du Steffo hade inte svarat. Men ja hoppas du kommer med tanke på att du har discarna och nyckel. Ringer dig i kväll och kollar med dig.
PeacePostad för 1 year sedan #
Svara
Du måste logga in för att posta.