Såg precis att nu e den nya hemsidan uppe.Vilket lyft det blev.Igentligen ville jag bara säga att jag va först med ett inlägg här.=)Kan man inte va bland dom första på Bergakungen får man väll hitta andra lösningar.
Micke
Såg precis att nu e den nya hemsidan uppe.Vilket lyft det blev.Igentligen ville jag bara säga att jag va först med ett inlägg här.=)Kan man inte va bland dom första på Bergakungen får man väll hitta andra lösningar.
Micke
Tack Micke och grattis till första post! :)
Joinar klubben för oss som placerar oss sist i Bergakungen också.. men en vacker dag ska man väl ändå lyckas klättra lite i placeringarna!
Bra jobbat Gubbar! Meget flott som man säger i Norway. Jag fick tipset att registrera mig på nytt så det kanske alla skall göra? Fick dock ingen "kod" att ange, ni vet en sådan där kod som gör att SPAM håller sig borta. Det kan nog vara en bra idé att ha den tjänsten aktiv.
Spännande!
Snyggt och grymt snabbt!
Hoppas min sträckning i axeln reparerar sig snart så att jag kan vara med på banan...
@Steffo
Tack! Nu finns det ett så kallat "Human test" när man reggar sig. Man får en matematisk fråga som man måste svara på för att registrering ska gå igenom. Håller koll på den och ser hur den sköter sig annars får vi langa in en mer renodlad captcha-lösning. :-)
@Sven
Tackar! Trist att du sträckt axeln men hoppas den läker snabbt!
Lite fler "features" finns nu inlagt:
* Möjlighet att citera post. Klicka på "Citera"-länken under den post ni vill citera.
* Användarsignatur - I sin profil kan man nu lägga in en signatur som visas under allt man postar.
Hojta till om ni hittar något som buggar.
Jag saknar funktionen "preview" innan man postar meddelande, är detta med i planerna inför framtiden?
Du måste logga in för att posta.